Wednesday 18 September 2013

Mega Sup Utara Seksyen 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera, ni post pertama untuk blog ni yang pernah aku buat. untuk post pertama ni aku akan review tempat makanan di sekitar shah alam dan PJ, insyallah kalau ada rezeki maybe akan pergi cuba mkanan di tempat lain gak. Sesiapa yang suka makan sup utara mesti suka tempat ni.
Mega Sup Utara yang berada di Wisma MAIS Seksyen 2, Shah Alam berdekatan je dengan kolej Jati Uitm. Kat sini macam2 jenis sup utara ada, dari sup tulang, sup lidah, sup perut, sup daging, sup ayam. Untuk yang gemar makan dengan nasi pun boleh order nasi kat sini. Boleh tambah telur masin skali. untuk yang kurang gemar sup pun ada menu nasi Ayam. Sos nasi ayam dia terbaik.
Aku order kuew teow sup daging.Daging dia terbaik, lembut lak tu daging dia.
GF aku lak order sup ayam dengan nasi dan telur masin. Tp bukan sup ayam biasa, sup ayam goreng. Berminyak sikit tapi still sedap.
Ni lak sambal kicap untuk sup dan sambal merah tu untuk nasi. Sambal cili tu pedas giler so kena letak sikit je. Tp lau tahan letak je byk. hehehe... Anggaran untuk harga untuk dua org adalah dalam Rm 15 - Rm20 je. Sekian untuk post pertama, Insyallah post kedua akan menyusul tak lama lagi... Rate bintang : 5 bintang.

No comments:

Post a Comment